Het begon met een gevoel. Geen strategisch uitgestippeld carrièrepad, geen checklist van bedrijfsgrootte of marktaandeel...
We schrijven 2002. De euro is net ingevoerd, Eminem regeert de hitlijsten en Matthias – een puber met een voorliefde voo...
Sara Jane Deputter leidt de communicatie en marketing bij het Departement Kanselarij en Buitenlandse Zaken van de Vlaams...
Toen Daan Goor na vijftien jaar aan bureauzijde overstapte naar de klantenkant, was het alsof een wijnkenner plots zelf ...
Of: hoe een SEO-nerd op z’n 24e verkocht, alles leerde over PE en uiteindelijk weer thuiskwam bij zijn eigen bureau.
“Als...
"Op een bepaald moment voel je dat er iets mag veranderen. Niet omdat het slecht gaat, maar omdat je zin krijgt in het v...
Pieter Lesage, oprichter van Studio Dott, begon zijn agency zonder een groots masterpla...
Het runnen van een agency is een beetje zoals opvoeden. Je zet iets in de wereld, koestert het, ziet het groeien, en hoo...
In 2016 begonnen Ken Houben en Katrien hun eigen brandingstudio: Lex & Turner. Niet zomaar een...
Na jaren van bouwen, groeien en vooral veel koffie drinken, was het moment daar: iValue werd overgenomen door iO. Voor W...