Vertrouwen als valuta - hoe Daan Goor (Barco) zijn agency-relaties kiest en onderhoudt
Interview: de KlantenKant
Toen Daan Goor na vijftien jaar aan bureauzijde overstapte naar de klantenkant, was het alsof een wijnkenner plots zelf druiven begon te telen. Barco - technologisch zwaargewicht met takken in healthcare, entertainment en collaboration - gaf hem een stevige uitdaging: digitalisering doorduwen, een wereldwijd webplatform uitrollen, én de juiste externe partners kiezen.
Daan begon zijn Barco-avontuur in het webteam, met als grootste project de migratie van Sitecore naar Adobe. Nieuwe PIM, nieuwe DAM, alles nieuw. Toen hij doorgroeide naar Global Digital Marketing Manager, kreeg hij de taak om ook het team te herstructureren. Zowel in België als in India. "We hadden daar iemand alleen zitten voor digital marketing. Helemaal alleen in een kantoortoren in Noida. Ik vond dat schrijnend. We hebben dat uitgebouwd naar een team, zodat er collegialiteit en kennisdeling ontstaat."
Daan Goor - Global Digital Marketing Manager bij Barco
https://www.linkedin.com/in/daangoor/
Inhouse vs. agency: een wip…
Keep reading with a 7-day free trial
Subscribe to IKAg to keep reading this post and get 7 days of free access to the full post archives.