IKAg

IKAg

Vertrouwen als valuta - hoe Daan Goor (Barco) zijn agency-relaties kiest en onderhoudt

Interview: de KlantenKant

Bart van IKAg's avatar
Bart van IKAg
Jun 13, 2025
∙ Paid
Share

Toen Daan Goor na vijftien jaar aan bureauzijde overstapte naar de klantenkant, was het alsof een wijnkenner plots zelf druiven begon te telen. Barco - technologisch zwaargewicht met takken in healthcare, entertainment en collaboration - gaf hem een stevige uitdaging: digitalisering doorduwen, een wereldwijd webplatform uitrollen, én de juiste externe partners kiezen.

Daan begon zijn Barco-avontuur in het webteam, met als grootste project de migratie van Sitecore naar Adobe. Nieuwe PIM, nieuwe DAM, alles nieuw. Toen hij doorgroeide naar Global Digital Marketing Manager, kreeg hij de taak om ook het team te herstructureren. Zowel in België als in India. "We hadden daar iemand alleen zitten voor digital marketing. Helemaal alleen in een kantoortoren in Noida. Ik vond dat schrijnend. We hebben dat uitgebouwd naar een team, zodat er collegialiteit en kennisdeling ontstaat."

Daan Goor - Global Digital Marketing Manager bij Barco
https://www.linkedin.com/in/daangoor/

Inhouse vs. agency: een wip…

Keep reading with a 7-day free trial

Subscribe to IKAg to keep reading this post and get 7 days of free access to the full post archives.

Already a paid subscriber? Sign in
© 2025 IKAg
Privacy ∙ Terms ∙ Collection notice
Start writingGet the app
Substack is the home for great culture