Eéndaagse sales management opleiding voor agency owners.
Meer deals sluiten. Betere klanten aantrekken. Schaalbaar groeien.
Als agency owner weet je dat sales het kloppende hart is van je business. Maar hoe bouw je een salesproces dat voorspelbaar, winstgevend en schaalbaar is—zonder dat jij als founder continu moet pushen?
Dit exclusieve eendaagse sales management programma is ontworpen voor agency owners die hun commerciële aanpak naar een hoger niveau willen tillen.
Tijdens deze intensieve dag krijg je de strategieën en technieken in handen om jouw agency commercieel te versterken. Je leert hoe je moeiteloos meer winstgevende klanten aantrekt, je omzet voorspelbaar maakt en deals sluit zonder constante prijsdruk. We nemen je mee in een aanpak waarmee je salesproces efficiënter en schaalbaarder wordt, zodat je minder afhankelijk bent van losse kansen en meer grip krijgt op duurzame groei.
Je loopt naar buiten met een concreet actieplan om direct meer omzet te genereren.
Jouw salesstrategie in praktijk
Rol van de owner: leader vs expert
Sales management: do’s & don’ts
Sales pipeline management
Continue groei bij je mensen realiseren
Coachinggesprekken die impact creëren
Jullie value proposition, hoe maak je het verschil?
Account management bij grotere klanten
Deze opleiding is op maat gemaakt voor agencies, door een gespecialiseerde sales trainer.
Deelnameprijs: 950 eur (excl. BTW).
Dit zeggen de deelnemers van de vorige opleiding:
“Het AtlasGrow salestraject met Gwen was een schot in de roos. Geen standaard verkooppraatjes, maar een open en eerlijke aanpak, helemaal op maat. Gwen is een warme, straight forward coach die snel tot de kern gaat en je daar vriendelijk maar kordaat mee confronteert.
De frameworks waren helder, de voorbeelden herkenbaar en de inzichten meteen bruikbaar in onze dagelijkse werking.
Dankzij dit traject kijken we anders naar sales. We ontdekten verborgen opportuniteiten, scherpten onze klantaanpak aan en zetten sales nu strategisch in als groeiversneller voor ons bedrijf.”
"Hoewel we eerder al in een salesopleiding hadden geïnvesteerd, bleek die te algemeen en moeilijker toepasbaar. De opleiding Agency Sales daarentegen was volledig afgestemd op onze context als creative agency. De inhoud was logisch opgebouwd in duidelijke modules die theorie afwisselden met herkenbare cases uit de groep. Door te starten bij de basis – het opzetten van een gestructureerde salesaanpak en -management – bouwde elke sessie verder op de vorige, wat zorgde voor een sterk en helder traject.
Dankzij deze opleiding hebben we niet alleen ons salesproces kunnen structureren en verkorten. Ook hebben we een sales mindset in ons bureau kunnen installeren. Het gevolg: betere salesgesprekken, inhoudelijkere offertes en een efficiënter georganiseerde aanpak voor nieuwe en bestaande klantenaccounts. De impact is dus voelbaar, niet alleen in het aantrekken van nieuwe klanten, maar ook in het beter bedienen van onze huidige klanten."