"Op een bepaald moment voel je dat er iets mag veranderen. Niet omdat het slecht gaat, maar omdat je zin krijgt in het volgende hoofdstuk."
Zo omschrijft Angelo Callant het moment waarop hij en zijn team na zeventien jaar Shortcut voelden: nu is het tijd. Shortcut draaide mooi, maar ze wilden verder. Groeien. Impact maken. “We zaten op een kantelpunt. We hadden de juiste mensen, de juiste klanten, maar we voelden: er zit nog meer in. En dat ‘meer’ zou misschien sneller lukken als we onze krachten bundelden.”
Enter: AdSomeNoise. Wat begon met een casual etentje – zoals de beste verhalen – groeide uit tot een razendsnelle en verrassend natuurlijke fusie. Zonder eindeloze slides of ellenlange SWOTs. Gewoon: een klik, een gezamenlijke ambitie en een stevig buikgevoel.
Van spaghetti tot synergy
Een ex-Shortcutter die inmiddels bij AdSomeNoise werkte, zag het potentieel en bracht de twee partijen samen. “AdSomeNoise zocht naar uitbreiding richting 360°-aanpak, wij wilden onze technologische poo…
Keep reading with a 7-day free trial
Subscribe to IKAg to keep reading this post and get 7 days of free access to the full post archives.