Het agency als verlengstuk: Muriel Houtermans (Equans) over bouwen op vertrouwen
Interview: de KlantenKant
De zon scheen die ochtend niet alleen buiten, maar ook een beetje in het gesprek met Muriel Houtermans, Head of Marketing and Communication bij Equans. Met een kop koffie en een flinke dosis enthousiasme namen we een duik in haar wereld: die van een marketingdirecteur die elke dag balanceert tussen strategie, coördinatie en de juiste externe partners kiezen.
Muriel Houtermans, Head of Marketing and Communication bij Equans
https://www.linkedin.com/in/muriel-houtermans-91b4412/
Jonge naam, oude ziel
Muriel is nog maar enkele maanden aan boord bij Equans, een bedrijf dat klinkt als een frisse start maar gebouwd is op de fundamenten van stevige, oude bedrijven. "Een jonge onderneming met een oude ziel," noemt ze het zelf. Na een carrière aan bureauzijde én bij grote bedrijven zoals een telecomreus en een chocoladegigant, kwam ze via een mooie toevalligheid bij Equans terecht. Niet zoekende, maar gevonden.
Ze stapte in een uitdaging: marketing bestond wel, maar zonder gestructureerd huis. Met …
Keep reading with a 7-day free trial
Subscribe to IKAg to keep reading this post and get 7 days of free access to the full post archives.