Het begon met een gevoel. Geen strategisch uitgestippeld carrièrepad, geen checklist van bedrijfsgrootte of marktaandeel. Gewoon: een klik met de cultuur. Lien Sinnesael kwam via een omweg bij Agristo terecht, op zoek naar een mensgerichte omgeving. Wat ze vond, was een plek waar ze als Head of Marketing & Communication niet alleen mocht uitvoeren, maar mee aan de tekentafel zat. Geen holle buzzwords, maar echte invloed. Geen slogans over ‘mensen centraal’, maar mensen die écht centraal staan.
Lien Sinnesael - Head Of Marketing & Communication bij Agristo
https://www.linkedin.com/in/lien-sinnesael-8aa0191b/
“Marketing is mensenwerk - altijd.”
Lien maakte van Agristo, een klassiek B2B-bedrijf in de aardappelverwerking, iets dat je plots wél op een marketingevent verwacht. “Ik geloof niet in B2B versus B2C. Het zijn allemaal mensen aan de andere kant. Dus waarom zou het saai moeten zijn?” Samen met haar team zette ze een herkenbare, energieke en menselijke toon, eentje die past bij de echte…
Keep reading with a 7-day free trial
Subscribe to IKAg to keep reading this post and get 7 days of free access to the full post archives.