De Exit Readiness Scan
Bouwen om te verkopen (of gewoon om adem te halen): een exit-handleiding voor agency owners die vooruitdenken
Je staat op een netwerkreceptie. Glas in de hand, glimlach op het gezicht, en dan komt ze: de vraag. "En, ga je dat agency van je ooit verkopen?" Je lacht. "Misschien. Niet meteen. Maar ooit misschien wel."
Goed nieuws: je hoeft niet te beslissen of je verkoopt. Maar je moet wel werken alsof je ooit zou kunnen verkopen. Niet omdat alles te koop is, maar omdat een verkoopklaar agency simpelweg een gezond agency is. En dat voel je. Elke dag.
Deze handleiding helpt je om die klaarheid te bouwen. Zonder PowerPointsynergieën, maar met scherpe inzichten, pijnlijke waarheden en een tikje liefdevolle strengheid.
1. Waarom exitdenken geen exitplan is
Veel agency owners blijven hangen in het nu. Deadlines. Teamdingen. Cashflow.
Maar de beste tijd om te beginnen met je exitvoorbereiding... was gisteren. De tweede beste? Vandaag.
Exit readiness gaat niet over 'ik verkoop morgen'. Het gaat over:
Weten waar je bedrijf waarde verliest, en waar het kan winnen.
Zelf minder nodig zijn in de operatie.
Rust bouwe…
Keep reading with a 7-day free trial
Subscribe to IKAg to keep reading this post and get 7 days of free access to the full post archives.